Van strategie tot beleving.

Als u kiest voor Equali. voor de uitwerking van uw online project dan kiest u voor een transparante en persoonlijke service. Het is ons doel om continue en duurzame groei van onze klanten te realiseren.

Een beestig goede website: Original Cupkeeper

The Original Cupkeeper was een vroege klant van Equali. In de winter van 2019 contacteerde het bedrijf ons voor het ontwikkelen van een nieuwe website voor hun product. The Original Cupkeeper levert milieuvriendelijke bekerhouders als alternatief voor kartonafval tijdens festivals. De Cupkeeper is leuk en handig om te gebruiken en geldt als de ultieme gadget voor festivalgangers.

De volledige website is opgebouwd met de ideale klant in gedachten. Het sterk gebruiksvriendelijke design zorgt ervoor dat de doorstroom op de website zeer hoog is.

Als ultieme parel werd de introductievideo van The Original Cupkeeper in de homepagina verwerkt. De bedrijfsvideo werd geoptimaliseerd voor gebruik op websites, zodat zelfs mobiele gebruikers met een beperkte internetverbinding, de video en volledige website bliksemsnel kunnen laden.

Onze samenwerking met The Original Cupkeeper heeft alvast zijn vruchten afgeworpen. Hun product wordt intussen gebruikt op festivals, voetbalstadia, en andere evenementen in België en de rest van Europa. Een idee voor je toekomstig evenement?

PROJECT DETAILS

KLANT

Original Cupkeeper

CATEGORY

Website, Marketing

Lokale brouwers onder één dak: BeerSelect.

Een website vertrekt steeds vanuit de wensen van de doelgroep. Bij het uitwerken van de architectuur van de website voor BeerSelect was het belangrijk dat zowel particulieren als bedrijven de nodige informatie snel zouden vinden.

We leggen de focus op gebruikerservaring. Waarom? Hoe eenvoudiger de navigatie verloopt voor een bezoeker, hoe hoger de conversies op een website.

Tijdens het ontwerp werd er zowel een desktop als mobiele versie ontworpen, zodat je via elk apparaat een optimale ervaring ervaart. Tijdens het surfen ziet de klant zeer snel een antwoord op alle mogelijke vragen. Met slechts enkele klikken kan contact worden opgenomen.

PROJECT DETAILS

KLANT

BeerSelect

CATEGORIE

Website

Online marketing die doet groeien: Verandaland

Anno 2019 zetten bedrijven steeds meer in op het online gebeuren om hun offline marketing extra kracht bij te zetten. In een B2C-context schuilen opportuniteiten achter elke hoek, des te meer voor KMO’s zoals Verandaland.

Bij online marketing weet je perfect welke doelgroepen je benadert, hoeveel mensen je bereikt en natuurlijk ook wat het rendement van je inspanningen bedraagt.

Eens de landingspagina op punt stond, zijn we op zoek gegaan naar een spreekwoordelijke vijver om uit te vissen. Moraal van het verhaal: in een pure B2C-context is online marketing zéér interessant dankzij de uiterst nauwkeurige targeting of doelgroepverfijning.

Wil je met jouw bedrijf ook gerichter aan marketing doen? Dan komen we graag een vrijblijvende inspiratiesessie presenteren, volledig op maat van jouw bedrijf. Inclusief handige tips en tricks die je meteen zelf kan inzetten.

PROJECT DETAILS

KLANT

Verandaland

CATEGORIE

Online Marketing

De sprong naar online marketing: Dansschool Ramon.

Enkele maanden geleden werden we gecontacteerd door Dansschool Ramon, een prestigieuze Dansschool uit Brugge die danslessen aanbiedt in alle stijlen, voor jong én oud. Een nieuw dansseizoen vereist nieuwe leden. Omdat ze merkten dat hun lead generation via print minder rendement opleverde – aan Equali. om dansers te activeren.

Nieuwe klanten aantrekken via offline marketing brengt veel hogere instap- en onderhoudskosten met zich mee dan de digitale tegenpool.

Daarnaast lag de focus op de bezoeker een zo helder mogelijk overzicht te bezorgen van Dansschool Ramon hun activiteiten. De teksten op de website zijn volledig in het teken van SEO geschreven, voorafgaand werd er eerst een zoekwoord onderzoek uitgevoerd om na te gaan op welke woorden elke pagina moest focussen.

PROJECT DETAILS

KLANT

Dansschool Ramon

CATEGORIE

Website, Marketing