LinkedIn is een B2B-leadgenererende machine.

Begin met adverteren waar het echt telt.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



LinkedIn Advertenties

Hoewel platforms zoals Google Ads de onmiskenbare krachtpatsers van online advertenties zijn, is LinkedIn-reclame het ideale platform voor B2B-marketing.

Met adverteren op LinkedIn kunt u de besluitnemers in uw markt bereiken met advertenties die direct relevant zijn voor hun zakelijke pijnpunten. U hoeft niet door de bedrijfsbureaucratie te navigeren; in plaats daarvan plaatst u uw oplossing recht voor de mensen die de baas zijn.

Om rendabel te zijn op LinkedIn, moet u uw doelgroep begrijpen en weten hoe u uw advertenties en targeting kunt optimaliseren voor een maximaal effect.

Met de juiste strategie kan LinkedIn-reclame uw bedrijf naar het volgende niveau brengen.

Wat maakt LinkedIn Advertising geweldig?

LinkedIn-advertenties zijn een geweldige manier om uw advertenties te targeten op mensen in bedrijven die uw product of service nodig hebben. U bereikt mensen op een hoger niveau van adverteren dan op intentie gebaseerde advertentieplatforms zoals AdWords, maar de mogelijkheid om besluitvormers te targeten maakt het een ongelooflijk effectief kanaal voor B2B-marketing.

Met LinkedIn kunt u uw advertenties op verschillende manieren targeten. U kunt uw advertenties targeten op locatie, bedrijfsnaam of categorie, functie, functie, anciënniteit, school, vaardigheden en demografische basisinformatie zoals geslacht of leeftijd.

Dit geeft je veel kracht. U kunt adverteren voor heel LinkedIn of gewoon voor de eigenaar van de winkel in de buurt.

Nadat u uw ideale doelgroep heeft ingesteld, kunt u uw resultaten volgen om precies te weten te komen wie het beste op uw bericht reageert. Hiermee kunt u de zaken nog verder verfijnen en ervoor zorgen dat uw advertenties op de meest winstgevende manieren worden weergegeven

Beslissen of LinkedIn geschikt is voor uw bedrijf

Het is geweldig om met uw advertenties de juiste doelgroep te kunnen targeten; maar om het effectief te doen, moet je je publiek kennen. Hoe nauwkeuriger uw begrip van uw doelpubliek, hoe preciezer en winstgevender u uw advertenties kunt maken.

Stel jezelf de volgende vragen:

  • Welke functiebenamingen worden geassocieerd met uw doelgroep?
  • Waar werkt uw doelgroep?
  • Welke vaardigheden of interesses heeft uw doelgroep?
  • Bevindt uw doelgroep zich doorgaans op een bepaald anciënniteitsniveau?
  • Heeft uw doelgroep doorgaans een bepaald type functie in een bedrijf?

Als u een goed antwoord op een of meer van deze vragen heeft, is LinkedIn-advertenties waarschijnlijk een goede oplossing voor uw bedrijf.

Het Equali. verschil

Bij Equali weten we hoe we succesvolle LinkedIn-campagnes kunnen opzetten. Zoals bij elke advertentiecampagne, is LinkedIn-reclame niet een ‘one-and-done’ deal. We volgen de LinkedIn-campagnes van onze klanten wekelijks op en optimaliseren voortdurend hun advertenties en targeting om de hoogst mogelijke opbrengst tegen de laagst mogelijke kosten te behalen.

Bij Equali vergeten we uw advertenties nooit. Uw campagnes krijgen de aandacht die ze nodig hebben om te slagen. En omdat adverteren op LinkedIn minder concurrerend is dan adverteren op Google, kunnen we vaak geweldige resultaten bieden voor minder geld dan u zou betalen met AdWords.

Neem vandaag nog contact met ons op om te profiteren van het advertentiepotentieel van LinkedIn!

Ik werk met Equali samen voor onze advertentiecampagnes. Onze vaste contactpersoon is er op elk moment, elke stap en op elke post. Als ondernemer kreeg ik het gevoel dat klantenwerving voor mijn bedrijf het belangrijkste ter wereld was. De doeltreffendheid van de advertenties zorgden ervoor dat ik me terug kon focussen om de kwaliteit te leveren die mijn klanten elke dag van mij en mijn team verwachten.
De samenwerking met Equali is super! Het team bestaat uit normale, toffe personen met wie je wilt praten. Ze zijn proactief, verstandig en zeer, zeer onderscheidend. Ja, ze zijn niet de goedkoopste, maar ze leveren resultaat. In feite leveren ze te veel. We werken met mijn bedrijf nu al verschillende maanden samen met Equali. Ik heb een bedrijf in de retail, dus ik kan het je vertellen - dit bedrijf werkt ervoor. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen hun vak.
Bij Equali zijn ze meester in communicatie. Ze werken een doordachte merkstrategie uit voor hoe schijnbaar ‘mysterieuze’ aankoopprocessen werken. De samenwerking zorgt voor een inzicht in het klantenbrein. De strategie omvat alles tot een groot geheel, en brengt je bedrijf in relatief korte tijd van gewoon naar buitengewoon uniek, maar toch voelt elke stap normaal en logisch.
Bij Equali kan je je verwachten aan een persoonlijke marketingpartner die weet waar ze mee bezig zijn. Bij elk gesprek zijn ze zeer voorbereid en gaat het een stap verder dan online marketing alleen. Je hebt nooit het gevoel dat je geld verspilt en neemt doordachte beslissingen met het lange termijn doel in gedachten.
Het is moeilijk - zeer moeilijk, om een geschikte marketingpartner te vinden voor mijn bedrijf. Er zijn maar een paar bedrijven die de klant vooropstellen voor campagnes & klantenwerving; De strategie van Equali is natuurlijk, en levert ongezien resultaat. Het geschenk is de manier waarop gevoel en emotie verweven zijn in hun online strategie.
Equali geeft eerlijk advies dat u waarschijnlijk nergens anders zult horen. Tijdens het kennismakingsgesprek onderzochten we in eerste plaats mijn klanten, en de positie van mijn bedrijf in de markt. Manu presenteerde een concreet plan voor vooruitgang. Het plan was vrijblijvend, en op maat van mijn budget. We hebben hun advies gevolgd om een eerlijk bedrijf te creëren, nu de benchmark voor andere bedrijven in onze sector.

Zet uw bedrijf op de eerste rij
bij besluitnemers.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.