De bovenste drie advertentieplekken op Google nemen ongeveer 40% van de klikken op de pagina in beslag.

Adverteer waar het écht telt.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



Betaalde zoekmarketing

Adverteren op zoekmachines is een cruciaal onderdeel van uw advertentiestrategie. Er is geen beter moment om te adverteren dan wanneer iemand al heeft bepaald dat ze uw product of dienst willen en actief op zoek zijn om het te kopen.

Kortom, u biedt op de zoekwoorden die betrekking hebben op uw bedrijf om uw advertentie voor gebruikers weer te geven. We betalen een kleine vergoeding aan de zoekmachine enkel wanneer op uw advertentie wordt geklikt.

Als uw campagne goed is opgezet, kan dit een zeer winstgevende manier zijn om potentiële klanten te ontmoeten die actief op zoek zijn naar uw oplossing. Een slecht ontworpen campagne kan echter veel geld verspillen.

Zoals u zich waarschijnlijk kunt voorstellen, vereist het uitvoeren van een succesvolle betaalde zoekcampagne veel tijd en aandacht. Bij Equali monitoren en optimaliseren we constant de accounts van onze klanten om de best mogelijke resultaten te garanderen.

Betaalde zoekmarketing is niet eenvoudig, maar de resultaten kunnen het succes voor uw bedrijf opnieuw definiëren.

Hoe we slagen?

Bij Equali geloven we dat er twee belangrijke aspecten zijn aan succesvolle betaalde zoekmarketing: strategie en opvolging.

Voor elke campagne creëren we een marketingstrategie die bepaalt hoe uw aanbod voldoet aan de behoeften van uw potentiële klanten. We gebruiken die strategie vervolgens om een consistent en aantrekkelijk bericht te maken dat de juiste zoekwoorden, advertentieberichten en site-ervaring combineert om verkoop te stimuleren.

Nadat uw campagnes zijn opgezet en resultaten genereren, besteden we elke week tijd aan het testen en analyseren van elk aspect van uw campagnes om ervoor te zorgen dat ze optimaal presteren.

Door betaald zoekbeheer, optimalisatie en analyse te combineren, zorgen we ervoor dat uw campagnes het best mogelijke rendement op uw investering opleveren.

Betaalde zoekplatforms

Hoewel Google Paid Search zeker het grootste betaalde zoekplatform is, is het niet de enige die er is. Bing, Yahoo, AOL en zelfs ASK hebben ook betaalde zoekmogelijkheden die soms opmerkelijke resultaten kunnen opleveren.

BETAALD GOOGLE ZOEKEN

Google verwerkt elke dag meer dan 3 miljard zoekopdrachten. Dat zijn meer dan een triljoen zoekopdrachten per jaar … en het aantal blijft groeien!

Bedrijven hebben tegenwoordig een sterke aanwezigheid op zoekmachines nodig om concurrentieel te blijven, wat betekent dat advertenties op pagina’s met zoekresultaten van Google moeten worden weergegeven wanneer klanten op zoek zijn naar een aankoop.

Over het algemeen moet elke online marketingstrategie een soort aanwezigheid voor betaald zoeken op Google bevatten. Kiezen om niet te concurreren op Google is in wezen hetzelfde als ervoor kiezen om uw klanten aan uw concurrenten te geven.

BING / YAHOO BETAALD ZOEKEN

Google vertegenwoordigt ongeveer 70-80% van het online zoekverkeer. Bing en Yahoo vormen de andere 20-30%.

Google-zoekverkeer is anders dan Bing- of Yahoo-verkeer, dus u kunt uw Google-betaalde zoekcampagnes niet alleen exporteren naar een ander platform. Soms zijn zoekwoorden en advertenties die slecht presteren in Google, en effectiever in Bing of Yahoo of vice versa.

Om deze reden is het belangrijk om de verschillen tussen de zoekmachines te begrijpen en aangepaste tracking en analytics voor elk platform in te stellen.

Waar campagnes mislukken

Hoewel betaalde zoekadvertenties fantastische resultaten kunnen opleveren, is het ook een geweldige manier om uw marketingbudget te verspillen. In de loop der jaren hebben we vastgesteld dat veel online marketingcampagnes moeite hebben om de volgende uitdagingen voor betaald zoeken te overwinnen:

COMPETITIE

Hoe meer een klant geïnteresseerd is in uw product, hoe duurder het is om advertenties voor hen weer te geven. Betaalde zoekmarketing richt zich op potentiële klanten die vaak al beslist hebben om te kopen. Als gevolg hiervan is de concurrentie voor die klanten hevig.

Als u niet beschikt over een goede strategie voor het omgaan met de concurrentie, kan het heel moeilijk zijn om geld te verdienen met betaalde zoekadvertenties.

KOSTEN

Betaalde zoekmarketing is effectief, maar kan ook duur zijn. In tegenstelling tot andere vormen van marketing betaalt u voor elke klik, zodat de kosten per lead snel oplopen.

De hoge kosten van betaalde zoekmarketing hebben de neiging om grotere bedrijven te bevoordelen. Hoewel u met een klein budget succesvol kunt zijn, werkt betaalde zoekmarketing meestal het beste voor bedrijven met minimaal €1000,- / maand betaald zoekmarketingbudget.

COMPLEXITEIT

Betaalde zoekplatforms zoals AdWords maken het opzetten van een betaalde zoekcampagne eenvoudig. Ze verdienen immers geld, ongeacht of uw campagne succesvol is.

Het is daarentegen veel gecompliceerder om geld te verdienen met betaald zoeken. Het beheren van een winstgevende campagne brengt veel extra’s met zich mee. De hoeveelheid tijd die nodig is om betaalde zoekmarketing te beheersen en te onderhouden, verrast bedrijven vaak.

Niet alleen uw allerdaagse advertentiebureau

Bij Equali maken we betaalde zoekcampagnes die werken. We weten hoe we de geldverslindende problemen kunnen voorkomen die de meeste campagnes verpesten. Als gevolg hiervan hebben onze inspanningen het succes van betaalde zoekmarketing voor vele bedrijven opnieuw gedefinieerd.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over hoe we betaalde zoekmarketing voor u kunnen laten werken!

Frequente Vragen

Resultaten

De belangrijkste prestatie-indicatoren die we bekijken, zijn websiteverkeer en conversies. We zullen evalueren hoeveel verkeer uw website ontvangt en hoeveel mensen we daadwerkelijk hebben omgezet in het gewenste resultaat.

De hoeveelheid verkeer zal per maand variëren. Het hangt af van 1) hoe effectief we uw campagne maken en 2) uw advertentiebudget. Hoe meer brandstof we in de tank hebben, hoe meer resultaten we voor u kunnen genereren.

Het aantal conversies zal ook variëren. We kunnen het aantal conversies van onze advertenties bijhouden. Hierdoor kunnen we prestatiegegevens van onze advertentiecampagnes gebruiken om geleidelijke verbeteringen aan te brengen. Daarom zijn we van mening dat uw conversieratio in de loop van de tijd zal stijgen.

Het is echter belangrijk op te merken dat externe factoren van invloed zijn op conversies waarover wij geen controle hebben. Dit omvat de prijs, productkwaliteit, website-bestemming en markt waarin u concurreert.

Het kan duur zijn om op Google te adverteren. Dit komt omdat ze een pay-per-click-model hanteren, wat betekent dat u elke keer betaalt wanneer iemand op uw advertenties klikt. Dit verkeer is echter vaak van hoge kwaliteit. De mensen waarvoor u adverteert, zijn specifiek op zoek naar uw producten of diensten, wat vaak de prijs waard is.

We raden onze klanten aan om de gemiddelde waarde van een klant voor hun bedrijf te overwegen. Zodra u dit begrijpt, identificeert u het maximum dat u bereid bent te besteden om één klant aan te werven. Met een ervaren partner voor online adverteren geloven we dat we u kunnen helpen klanten in de loop van de tijd tegen een winstgevend tarief aan te werven.

Contract & Setup Fees

We bieden initiële contractvoorwaarden van 3 maanden. Nadat de initiële contractperiode is voltooid, wordt uw account maandelijks onderhouden. U kunt op elk moment annuleren met een schriftelijke of digitale kennisgeving van 30 dagen. Na 30 dagen zullen we alle services annuleren en alle informatie terugsturen.

Er zijn eenmalige installatiekosten. Het is in de eerste plaats bedoeld om uw campagne op te zetten of te beëindigen. We zouden uw bedrijf klaarmaken voor onze zoekmachinesystemen, analyseprogramma’s en andere administratieve taken. We zouden ook de nodige advertentieaccounts voor u opzetten.

Service & Samenwerking

U krijgt een persoonlijke marketing partner toegewezen. Deze persoon is opgeleid in zoekmachine marketing en heeft waarschijnlijk ervaring met het werken met klanten die vergelijkbaar zijn met uw branche. Deze persoon zal uw belangrijkste aanspreekpunt zijn. Bovendien rapporteert elke online marketeer aan een strategisch expert, die alle producten beoordeelt voordat deze naar u worden verzonden. Dit om ervoor te zorgen dat u kwalitatief werk ontvangt en het ons lukt om moeilijke situaties op te lossen.

We zullen uw bedrijf leren door u een vragenlijst te sturen. Na voltooiing zullen we een kennismakingsgesprek met u plannen om de vragenlijst en eventuele aanvullende vragen over uw bedrijf te bespreken. Na het gesprek zullen we meer onderzoek doen en een strategie ontwikkelen die specifiek is ontworpen voor uw bedrijf.

In de vragenlijst leren we meer over uw advertentievoorkeuren. In de strategie die we voor u ontwikkelen, wordt aangegeven welke advertentieaanpak we voor uw bedrijf zullen gebruiken. Als u deze aanpak goedkeurt, gaan we de advertenties ontwikkelen in een advertentiekalender. U krijgt de gelegenheid om alle advertenties vooraf te bekijken voordat deze worden gepubliceerd.

Nee, u hoeft ons geen inhoud te verstrekken. Als u echter inhoud hebt, gebruiken we deze graag.

Uw marketingpartner kan unieke advertenties ontwikkelen die bij uw merk passen. We hebben toegang tot stockfoto’s, eenvoudige ontwerpsoftware en relevante nieuwsbronnen. We kunnen dit gebruiken om advertenties te ontwikkelen om uw doelgroep te betrekken.

Ja, uw marketingpartner zal uw advertentiecampagnes dagelijks volgen. Als advertenties niet goed presteren, zullen we ze onderbreken en uw campagne aanpassen.

Bovendien optimaliseert uw marketingpartner uw campagne naarmate de tijd vordert. In de meeste situaties voeren we A / B-tests uit in uw advertentiecampagne. Dit is het proces van het testen van meerdere varianten van uw advertenties en het publiek voor de advertenties. Door verschillende combinaties van advertenties te testen, hebben we meer kans om efficiëntiegebieden te identificeren.

Ik werk met Equali samen voor onze advertentiecampagnes. Onze vaste contactpersoon is er op elk moment, elke stap en op elke post. Als ondernemer kreeg ik het gevoel dat klantenwerving voor mijn bedrijf het belangrijkste ter wereld was. De doeltreffendheid van de advertenties zorgden ervoor dat ik me terug kon focussen om de kwaliteit te leveren die mijn klanten elke dag van mij en mijn team verwachten.
De samenwerking met Equali is super! Het team bestaat uit normale, toffe personen met wie je wilt praten. Ze zijn proactief, verstandig en zeer, zeer onderscheidend. Ja, ze zijn niet de goedkoopste, maar ze leveren resultaat. In feite leveren ze te veel. We werken met mijn bedrijf nu al verschillende maanden samen met Equali. Ik heb een bedrijf in de retail, dus ik kan het je vertellen - dit bedrijf werkt ervoor. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen hun vak.
Bij Equali zijn ze meester in communicatie. Ze werken een doordachte merkstrategie uit voor hoe schijnbaar ‘mysterieuze’ aankoopprocessen werken. De samenwerking zorgt voor een inzicht in het klantenbrein. De strategie omvat alles tot een groot geheel, en brengt je bedrijf in relatief korte tijd van gewoon naar buitengewoon uniek, maar toch voelt elke stap normaal en logisch.
Bij Equali kan je je verwachten aan een persoonlijke marketingpartner die weet waar ze mee bezig zijn. Bij elk gesprek zijn ze zeer voorbereid en gaat het een stap verder dan online marketing alleen. Je hebt nooit het gevoel dat je geld verspilt en neemt doordachte beslissingen met het lange termijn doel in gedachten.
Het is moeilijk - zeer moeilijk, om een geschikte marketingpartner te vinden voor mijn bedrijf. Er zijn maar een paar bedrijven die de klant vooropstellen voor campagnes & klantenwerving; De strategie van Equali is natuurlijk, en levert ongezien resultaat. Het geschenk is de manier waarop gevoel en emotie verweven zijn in hun online strategie.
Equali geeft eerlijk advies dat u waarschijnlijk nergens anders zult horen. Tijdens het kennismakingsgesprek onderzochten we in eerste plaats mijn klanten, en de positie van mijn bedrijf in de markt. Manu presenteerde een concreet plan voor vooruitgang. Het plan was vrijblijvend, en op maat van mijn budget. We hebben hun advies gevolgd om een eerlijk bedrijf te creëren, nu de benchmark voor andere bedrijven in onze sector.

Adverteer
waar het écht telt.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.