Gemiddeld gaat 80% van de potentiële conversies op Facebook verloren door een slechte advertentiestrategie.

We kunnen het beter.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



Facebook Advertenties

Met meer dan een miljard maandelijkse actieve gebruikers is Facebook het grootste en krachtigste social media advertentieplatform ter wereld.

Het gebruik van dat platform kan echter een moeilijke uitdaging zijn.
Om op Facebook te slagen, moeten adverteerders begrijpen hoe ze de betrokkenheid van gebruikers kunnen stimuleren en doelgroepgerichtheid effectief kunnen gebruiken om het maximale uit hun advertentiebudget te halen.

Bij Equali weten we hoe we de juiste soort advertenties op de juiste plaats op Facebook kunnen plaatsen en geweldige resultaten voor uw bedrijf kunnen creëren.

Waarom adverteren op Facebook?

Met Facebook kunt u uw advertenties targeten op de mensen die uw product of service het meest waarschijnlijk willen.

Terwijl Facebook-reclame potentiële klanten hoger in de verkooptrechter treft dan op advertentieplatforms zoals AdWords, zijn Facebook-advertenties – als u zich op de juiste doelgroep richt – veel effectiever dan andere marketingkanalen met een hoge trechter.

Gericht op het juiste publiek

Er zijn veel manieren om uw advertenties op Facebook te targeten. Als basisstrategie kan het targeten van doelgroepen met behulp van categorieën zoals leeftijd, geslacht of interesses goede resultaten opleveren, maar om het maximale uit uw campagnes te halen, is het het beste om aangepaste doelgroepen op te bouwen op basis van welk type gebruikers de meeste winst voor uw bedrijf opleveren.

Om het aangepaste opbouwproces van uw doelgroep te versnellen, kunt u een lijst met uw leads of e-mailadressen van klanten uploaden. Dit soort database marketing heeft een aantal voordelen.

  • Ten eerste kunt u de database gebruiken om van Facebook effectief een retargetingplatform te maken. Dit is een fantastische manier om uw algehele marketingstrategie te versterken.
  • Ten tweede kunt u uw database gebruiken om een ‘lookalike’ campagne te maken die zich richt op gebruikers met vergelijkbare profielkenmerken als die in uw database. Een ‘lookalike’-campagne kan een zeer effectieve manier zijn om nieuw verkeer met een groot conversiepotentieel te identificeren en aan te trekken.

Het creëren van een aangepaste doelgroep vereist voortdurende inspanningen en optimalisatie van targeting; maar terwijl u uw ideale klant profileert, stelt u zich in voor geweldige resultaten.

Optimaliseren van uw Facebook-campagnes

Naast het targeten van de juiste doelgroep is het belangrijk om uw campagnes succesvol te maken. Dit vereist testen.

Over het algemeen is het het beste om verschillende advertenties en gepromote inhoud te hebben. Soms reageert het publiek onverwachts, dus het is belangrijk om verschillende advertenties te blijven testen totdat je een idee krijgt van wat werkt.

Bovendien is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw bestemmingspagina’s de kliks zo efficiënt mogelijk omzetten in conversies. Net als bij PPC-platforms zoals Google AdWords is het niet voldoende om alleen verkeer naar uw site te krijgen. U moet een consistente ervaring creëren die de klant dwingt om te converteren.

Om echt winst te maken uit een Facebook-campagne, moet u bepalen wat het beste werkt voor uw doelgroep. De sleutel daarvoor is testen.

Het Equali Verschil

Facebook-advertenties zijn geen platform om op te stellen en achteraf te vergeten. Facebook is een dynamisch, voortdurend evoluerend advertentielandschap en als u het maximale uit uw advertenties wilt halen, moet u mee evolueren.

Bij Equali analyseren we wekelijks de Facebook-campagnes van onze klanten. We optimaliseren constant hun advertenties en targeting om het hoogste rendement tegen de laagst mogelijke kosten te behalen.

Neem vandaag nog contact met ons op om te profiteren van de schaal en het potentieel van Facebook-advertenties!

Ik werk met Equali samen voor onze advertentiecampagnes. Onze vaste contactpersoon is er op elk moment, elke stap en op elke post. Als ondernemer kreeg ik het gevoel dat klantenwerving voor mijn bedrijf het belangrijkste ter wereld was. De doeltreffendheid van de advertenties zorgden ervoor dat ik me terug kon focussen om de kwaliteit te leveren die mijn klanten elke dag van mij en mijn team verwachten.
De samenwerking met Equali is super! Het team bestaat uit normale, toffe personen met wie je wilt praten. Ze zijn proactief, verstandig en zeer, zeer onderscheidend. Ja, ze zijn niet de goedkoopste, maar ze leveren resultaat. In feite leveren ze te veel. We werken met mijn bedrijf nu al verschillende maanden samen met Equali. Ik heb een bedrijf in de retail, dus ik kan het je vertellen - dit bedrijf werkt ervoor. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen hun vak.
Bij Equali zijn ze meester in communicatie. Ze werken een doordachte merkstrategie uit voor hoe schijnbaar ‘mysterieuze’ aankoopprocessen werken. De samenwerking zorgt voor een inzicht in het klantenbrein. De strategie omvat alles tot een groot geheel, en brengt je bedrijf in relatief korte tijd van gewoon naar buitengewoon uniek, maar toch voelt elke stap normaal en logisch.
Bij Equali kan je je verwachten aan een persoonlijke marketingpartner die weet waar ze mee bezig zijn. Bij elk gesprek zijn ze zeer voorbereid en gaat het een stap verder dan online marketing alleen. Je hebt nooit het gevoel dat je geld verspilt en neemt doordachte beslissingen met het lange termijn doel in gedachten.
Het is moeilijk - zeer moeilijk, om een geschikte marketingpartner te vinden voor mijn bedrijf. Er zijn maar een paar bedrijven die de klant vooropstellen voor campagnes & klantenwerving; De strategie van Equali is natuurlijk, en levert ongezien resultaat. Het geschenk is de manier waarop gevoel en emotie verweven zijn in hun online strategie.
Equali geeft eerlijk advies dat u waarschijnlijk nergens anders zult horen. Tijdens het kennismakingsgesprek onderzochten we in eerste plaats mijn klanten, en de positie van mijn bedrijf in de markt. Manu presenteerde een concreet plan voor vooruitgang. Het plan was vrijblijvend, en op maat van mijn budget. We hebben hun advies gevolgd om een eerlijk bedrijf te creëren, nu de benchmark voor andere bedrijven in onze sector.

Ontgrendel de Kracht
van Facebook Advertenties.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.