Ga slimmer om met uw advertentiebudget​

De eerste stap om internet op een efficiënte manier te gebruiken, is door te kijken naar digitale kansen vanuit het perspectief van marketing- en verkoopdoelstellingen.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



Pay-per-click management dat werkt

genereer meer leads en meer verkopen door strategische online marketing

Waarom we houden van Online Adverteren

Niets geeft ons meer voldoening dan de activiteiten van onze klanten te zien groeien. Het is jammer om te zien hoe ineffectief advertentiebeheer het potentieel van een bedrijf verspilt.

Om het maximale uit uw campagnes te halen, creëren we een consistent en aantrekkelijk bericht dat de juiste zoekwoorden, advertentieberichten en site-ervaring combineert om verkoop te genereren.

Maar daar stoppen we niet. We testen en analyseren ook elk aspect van uw campagne en optimaliseren deze nauwgezet van Klik tot Verkoop. De consistente combinatie van advertentiebeheer, website optimalisatie en analyse is hoe we bedrijven laten groeien … één klik per keer.

Aangepaste prijzen voor advertentiebeheer

Flexibele prijzen voor advertentiebeheer zodat u precies krijgt wat u nodig hebt.

Beheervergoeding

Onze prijzen voor Advertentie Management variëren van € 400 tot € 600 per maand gemiddeld. Deze prijs varieert op basis van het aantal advertentiekanalen dat u nodig heeft. Houd er rekening mee dat deze prijs onze vergoeding is voor het beheer van uw advertentiecampagne. Het omvat de ontwikkeling, het beheer en de optimalisatie van uw campagne. Het bevat geen advertentiebudget om betaalde advertenties op zoekmachines weer te geven. Het compenseert ons echter wel de tijd die het kost om uw campagne te beheren. U krijgt een goed opgeleide en ervaren advertentiemanager toegewezen aan uw account die uw campagne zal uitvoeren en de resultaten rechtstreeks aan u zal rapporteren. De waarde van deze service is dat het u tijd en geld bespaart en dat u zich kunt concentreren op belangrijkere aspecten van uw bedrijf.

Advertentiebudget

U moet een advertentiebudget hebben als u onze advertentiebeheer diensten gebruikt. We factureren u niet voor uw advertentiebudget, maar zullen uw advertentiecampagne ontwikkelen en beheren. We raden aan om minimaal € 300 uit te geven aan een betaalde advertentiecampagne om verkeer en conversies te genereren. Meestal echter, hoe meer u uitgeeft, hoe meer resultaten u krijgt. We hebben veel klanten die duizenden euro’s uitgeven aan campagnes voor verkeer en conversie. We zullen u via dit proces raadplegen zodra u zich bij ons aanmeldt.

Setupkosten

Er zijn eenmalige installatiekosten van € 600 verbonden aan onze advertentiebeheer diensten. Deze vergoeding compenseert de tijd om uw campagne in te stellen voor service. Het omvat het instellen van u in onze analysesoftware, managementsystemen en het maken van de nodige advertentieaccounts.

Meer weten?

Klik op de onderstaande pictogrammen voor meer informatie
over onze advertentiebeheer services.

Google Ads
Facebook Ads
Linkedin Ads
Landing Page Design
Display Ads
Remarketing

Wat maakt ons verschillend?

Onze Klanten

We hebben geweldige resultaten opgeleverd onze klanten. De kans is groot dat u ons werk al in actie hebt gezien!

Door de combinatie van grondige analyse, betaald zoekbeheer en continue optimalisatie, zorgen we ervoor dat uw campagnes de best mogelijke ROI (rendement op uw investering) opleveren.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



Transparantie

Bij Equali geloven we dat u het recht hebt om te weten wat er gebeurt in uw advertentiecampagnes. Het is tenslotte uw geld en uw campagnes.

En omdat we geweldig werk leveren, hebben we niets te verbergen.

Niet alleen krijgen de advertentieaccounts van onze klanten wekelijkse aandacht, we sturen ook wekelijkse rapporten over hoe de campagnes verlopen en wat we hebben gedaan om dingen te verbeteren. Dat houdt u op de hoogte en houdt ons verantwoordelijk.

Met Equali hoef je je nooit meer af te vragen over je advertentiecampagnes.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.



Frequente Vragen

Resultaten

De belangrijkste prestatie-indicatoren die we bekijken, zijn websiteverkeer en conversies. We zullen evalueren hoeveel verkeer uw website ontvangt en hoeveel mensen we daadwerkelijk hebben omgezet in het gewenste resultaat.

De hoeveelheid verkeer zal per maand variëren. Het hangt af van 1) hoe effectief we uw campagne maken en 2) uw advertentiebudget. Hoe meer brandstof we in de tank hebben, hoe meer resultaten we voor u kunnen genereren.

Het aantal conversies zal ook variëren. We kunnen het aantal conversies van onze advertenties bijhouden. Hierdoor kunnen we prestatiegegevens van onze advertentiecampagnes gebruiken om geleidelijke verbeteringen aan te brengen. Daarom zijn we van mening dat uw conversieratio in de loop van de tijd zal stijgen.

Het is echter belangrijk op te merken dat externe factoren van invloed zijn op conversies waarover wij geen controle hebben. Dit omvat de prijs, productkwaliteit, website-bestemming en markt waarin u concurreert.

Het kan duur zijn om op Google te adverteren. Dit komt omdat ze een pay-per-click-model hanteren, wat betekent dat u elke keer betaalt wanneer iemand op uw advertenties klikt. Dit verkeer is echter vaak van hoge kwaliteit. De mensen waarvoor u adverteert, zijn specifiek op zoek naar uw producten of diensten, wat vaak de prijs waard is.

We raden onze klanten aan om de gemiddelde waarde van een klant voor hun bedrijf te overwegen. Zodra u dit begrijpt, identificeert u het maximum dat u bereid bent te besteden om één klant aan te werven. Met een ervaren partner voor online adverteren geloven we dat we u kunnen helpen klanten in de loop van de tijd tegen een winstgevend tarief aan te werven.

Contract & Setup Fees

We bieden initiële contractvoorwaarden van 3 maanden. Nadat de initiële contractperiode is voltooid, wordt uw account maandelijks onderhouden. U kunt op elk moment annuleren met een schriftelijke of digitale kennisgeving van 30 dagen. Na 30 dagen zullen we alle services annuleren en alle informatie terugsturen.

Er zijn eenmalige installatiekosten. Het is in de eerste plaats bedoeld om uw campagne op te zetten of te beëindigen. We zouden uw bedrijf klaarmaken voor onze zoekmachinesystemen, analyseprogramma’s en andere administratieve taken. We zouden ook de nodige advertentieaccounts voor u opzetten.

Service & Samenwerking

U krijgt een persoonlijke marketing partner toegewezen. Deze persoon is opgeleid in zoekmachine marketing en heeft waarschijnlijk ervaring met het werken met klanten die vergelijkbaar zijn met uw branche. Deze persoon zal uw belangrijkste aanspreekpunt zijn. Bovendien rapporteert elke online marketeer aan een strategisch expert, die alle producten beoordeelt voordat deze naar u worden verzonden. Dit om ervoor te zorgen dat u kwalitatief werk ontvangt en het ons lukt om moeilijke situaties op te lossen.

We zullen uw bedrijf leren door u een vragenlijst te sturen. Na voltooiing zullen we een kennismakingsgesprek met u plannen om de vragenlijst en eventuele aanvullende vragen over uw bedrijf te bespreken. Na het gesprek zullen we meer onderzoek doen en een strategie ontwikkelen die specifiek is ontworpen voor uw bedrijf.

In de vragenlijst leren we meer over uw advertentievoorkeuren. In de strategie die we voor u ontwikkelen, wordt aangegeven welke advertentieaanpak we voor uw bedrijf zullen gebruiken. Als u deze aanpak goedkeurt, gaan we de advertenties ontwikkelen in een advertentiekalender. U krijgt de gelegenheid om alle advertenties vooraf te bekijken voordat deze worden gepubliceerd.

Nee, u hoeft ons geen inhoud te verstrekken. Als u echter inhoud hebt, gebruiken we deze graag.

Uw marketingpartner kan unieke advertenties ontwikkelen die bij uw merk passen. We hebben toegang tot stockfoto’s, eenvoudige ontwerpsoftware en relevante nieuwsbronnen. We kunnen dit gebruiken om advertenties te ontwikkelen om uw doelgroep te betrekken.

Ja, uw marketingpartner zal uw advertentiecampagnes dagelijks volgen. Als advertenties niet goed presteren, zullen we ze onderbreken en uw campagne aanpassen.

Bovendien optimaliseert uw marketingpartner uw campagne naarmate de tijd vordert. In de meeste situaties voeren we A / B-tests uit in uw advertentiecampagne. Dit is het proces van het testen van meerdere varianten van uw advertenties en het publiek voor de advertenties. Door verschillende combinaties van advertenties te testen, hebben we meer kans om efficiëntiegebieden te identificeren.

Ik werk met Equali samen voor onze advertentiecampagnes. Onze vaste contactpersoon is er op elk moment, elke stap en op elke post. Als ondernemer kreeg ik het gevoel dat klantenwerving voor mijn bedrijf het belangrijkste ter wereld was. De doeltreffendheid van de advertenties zorgden ervoor dat ik me terug kon focussen om de kwaliteit te leveren die mijn klanten elke dag van mij en mijn team verwachten.
De samenwerking met Equali is super! Het team bestaat uit normale, toffe personen met wie je wilt praten. Ze zijn proactief, verstandig en zeer, zeer onderscheidend. Ja, ze zijn niet de goedkoopste, maar ze leveren resultaat. In feite leveren ze te veel. We werken met mijn bedrijf nu al verschillende maanden samen met Equali. Ik heb een bedrijf in de retail, dus ik kan het je vertellen - dit bedrijf werkt ervoor. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen hun vak.
Bij Equali zijn ze meester in communicatie. Ze werken een doordachte merkstrategie uit voor hoe schijnbaar ‘mysterieuze’ aankoopprocessen werken. De samenwerking zorgt voor een inzicht in het klantenbrein. De strategie omvat alles tot een groot geheel, en brengt je bedrijf in relatief korte tijd van gewoon naar buitengewoon uniek, maar toch voelt elke stap normaal en logisch.
Bij Equali kan je je verwachten aan een persoonlijke marketingpartner die weet waar ze mee bezig zijn. Bij elk gesprek zijn ze zeer voorbereid en gaat het een stap verder dan online marketing alleen. Je hebt nooit het gevoel dat je geld verspilt en neemt doordachte beslissingen met het lange termijn doel in gedachten.
Het is moeilijk - zeer moeilijk, om een geschikte marketingpartner te vinden voor mijn bedrijf. Er zijn maar een paar bedrijven die de klant vooropstellen voor campagnes & klantenwerving; De strategie van Equali is natuurlijk, en levert ongezien resultaat. Het geschenk is de manier waarop gevoel en emotie verweven zijn in hun online strategie.
Equali geeft eerlijk advies dat u waarschijnlijk nergens anders zult horen. Tijdens het kennismakingsgesprek onderzochten we in eerste plaats mijn klanten, en de positie van mijn bedrijf in de markt. Manu presenteerde een concreet plan voor vooruitgang. Het plan was vrijblijvend, en op maat van mijn budget. We hebben hun advies gevolgd om een eerlijk bedrijf te creëren, nu de benchmark voor andere bedrijven in onze sector.

Geef minder uit.
Overtref uw concurrentie.

Let's talk business!

Ontdek de kansen voor uw bedrijf tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.